.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید استاندار گیلان در توجه فرمانداران به مشکلات مردم
حضور مسوولان در بين مردم و رسيدگي به مسائل و مشكلات آنان يكي از بركات دولت و نظام اسلامي است كه مديران و مسوولان بايد همواره ...
تاکید استاندار گیلان در توجه فرمانداران به مشکلات مردم

صبح امروز جلسه فرمانداران سراسر استان در محل استانداري برگزار شد.

در اين جلسه كه به رياست مهندس قهرماني استاندار گيلان و با حضور رضواني معاون سياسي امنيتي استانداري ، مهرورز مديركل سياسي و انتخابات و قنبرزاده مشاور و مديركل حوزه استاندار . فرمانداران شهرستانها و تعدادي از مديران دستگاههاي اجرايي برگزار شد .

مهندس قهرماني استاندار گيلان با اشاره به راهپيمايي عظيم و پرشور مردم در يوم ا... 22 بهمن گفت : حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان دهنده وحدت همه ي دلسوزان كشور و انقلاب است .

وي افزود : حضور با شكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن بيانگر حمايت مردم از آرمان هاي انقلاب اسلامي و نماد وحدت ملي بود و ملت ايران با حضور آگاهانه خود دشمنان را مأيوس كردند و به آنها نشان دادند كه هيچگاه اجازه دخالت آنان به امور داخلي ايران اسلامي را نمي دهند .

استاندار گيلان در ادامه با اشاره به پيشرفت هاي بدست آمده در ايام پس از پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت : پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به بركت دولت و نظام مقدس جمهوري اسلامي تحولات چشمگيري در بخش هاي مختلف داشته و كشور در صحنه هاي بين المللي به دستاوردهاي عظيمي دست يافته است .

مهندس قهرماني در بخش ديگري از سخنانش با تأكيد برحضور فرمانداران در بين مردم خاطر شنان ساخت : حضور مسوولان در بين مردم و رسيدگي به مسائل و مشكلات آنان يكي از بركات دولت و نظام اسلامي است كه مديران و مسوولان بايد همواره به اين امر توجه ويژه اي داشته باشند زيرا با حضور در بين شهروندان از نزديك با خواسته هاي آنان آشنا مي شوند و به سرعت گام هاي اساسي را جهت تأمين نيازهاي آنان برمي دارند .

وي همچنين اذعان داشت : باتوجه به فرا رسيدن ايام نوروز و همچنين تأمين مايحتاج مردم نظارت و كنترل برقيمت ها امري ضروري بشمار مي آيد كه فرمانداران بايد در شهرستانها به اين امر مهم توجه ويژه داشته باشند .

استاندار گيلان در ادامه حمايت از اقشار مختلف جامعه به ويژه قشر آسيب پذير و جلوگيري از تخلفات اقتصادي را مهم ترين وظيفه مسئولين نظارتي در استان دانست و افزود : باتوجه به فرارسيدن ايام تعطيلات نوروزي و همچنين تأمين نيازهاي شهروندان افزايش اقدامات نظارتي محسوس و نامحسوس بايد افزايش يابد .

مهندس قهرماني همچنين با اشاره به تأمين برخي از مايحتاج شهروندان اظهار داشت : به منظور تنظيم بازار و جلوگيري از افزايش قيمت برخي از اجناس با برنامه ريزي هاي انجام شده شاهد ايجاد تعادل لازم در بازار مصرف خواهيم بود .

وي دربخش ديگري از سخنانش با تأكيد برلزوم آغاز شخم زمستاني شاليزارها در استان گفت : باتوجه به فرارسيدن فصل زراعي 89 كشاورزان بايد با استفاده از نزولات آسماني مزارع خود را آماده نمايند .

استاندار گيلان تصريح كرد : انجام شخم اول زمينهاي كشاورزي با استفاده از بارندگي هاي اسفند و فروردين موجب كاهش آب مورد نياز مزارع مي شود و در اينصورت شاهد صرفه جويي در مصرف آب زراعي خواهيم بود و در فصل زراعي مشكل عمده اي براي شاليزارها ايجاد نخواهد شد .

مهندس قهرماني همچنين با تأكيد براتمام پروژه هاي تأمين آب كشاورزي اظهار داشت : فرمانداران بايد با در اولويت قرار دادن اجراي طرح هاي تأمين آب زراعي نظير ايجاد سدهاي لاستيكي ، لايروبي انهار ، لايروبي آب بندانها و ايجاد ايستگاههاي پمپاژ آب شرايط را براي فصل زراعي آينده مهيا نمايند .

وي در بخش ديگري از سخنانش با تأكيد بر فعاليت منسجم كميته هاي تخصصي آب زراعي گفت : حضور فرمانداران و مسولان شهرستاني در مزارع به منظور رسيدگي به مشكلات و برطرف نمودن آنها امري ضروري محسوب مي شود .

استاندار گيلان همچنين اظهار داشت : توسعه امور زيربنايي بخش كشاورزي در سال هاي اخير رشد مطلوبي داشته و ثمره اين اقدام بايد بيش از پيش عايد كشاورزان شود .

مهندس قهرماني در ادامه با اشاره به جلوگيري از واردات برنج خاطر نشان ساخت : ارزيابي بازار برنج در مناطق مختلف استان اقدامي ضروري بشمار مي آيد و فرمانداران بايد با اطلاع دقيق از بازار موجود در منطقه ي خود برنامه ريزي هاي لازم را بعمل آورند .

وي گفت : جلوگيري از واردات برنج موجب مصرف برنج داخلي در بازار مي شود و با اين اقدام مشكل شاليكاران برطرف خواهد شد .

استاندار گيلان در ادامه با تأكيد برفعاليت مستمر اتحاديه ها و تعاوني هاي كشاورزي اظهار داشت : اتحاديه و تعاوني هاي كشاورزي بايد با قدرت فعاليت نمايند تا در صورت لزوم با برنامه ريزهاي اصولي نياز برنج كشور را بدرستي تأمين كنند .

مهندس قهرماني گفت : امروز استان گيلان به يك كارگاه عمراني تبديل شده كه باتمام توان در جهت عمران و آباداني منطقه در حركت است و اميدواريم در آينده با تحولات ارزشمندي كه در منطقه رخ خواهد داد شاهد درخشش روز افزون گيلان در كشور باشيم .

درادامه اين جلسه رضواني معاون سياسي امنيتي استانداري گفت : حضور همه جانبه ي مردم استان در راهپيمايي 22 بهمن ماه امري ستودني است .

وي افزود : مردم با اين حضور با شكوه خود نشان دادند كه در راستاي حمايت از مقام معظم رهبري و حفظ ارزش ها و آرمان هاي خود همواره استوار ايستاده اند و دشمنان با ياوه گويي هاي خود راه به جايي نمي برند .

رضواني همچنين با اشاره به خدمات ارزشمند دولت دهم اظهار داشت : مهرورزي ، عدالت گستري ، فقرزدايي از سياست هاي اصلي دولت دهم بوده و همواره در اين راستا اقدامات ارزشمندي را به ثمر رسانده است .

معاون سياسي امنيتي استانداري حضور پررنگ مسولان در بين مردم را اميدوار كننده دانست و خاطر نشان ساخت : مردم بايد حضور مسولان در بين خود را احساس كنند زيرا اين اقدام موجب اطمينان خاطر آنها مي شود و از نزديك با دغدغه مديران و مسولان آشنا مي شوند .

در ادامه اين جلسه مهرورز مديركل سياسي و انتخابات استانداري گفت : موضوع اقتصاد خانواده ها و تأمين معاش آنها همواره مورد تأكيد نظام جمهوري اسلامي و دولت بوده و در اين راستا اقدامات موثري نيز انجام شده است .

وي افزود : باتوجه به فرا رسيدن ايام نوروز ستاد تنظيم بازار استان بايد با اتخاذ سياست هاي لازم با همكاري و مشاركت صاحبان صنايع و توليد كنندگان كالا مايحتاج ضروري مردم تأمين شود .

مديركل سياسي و انتخابات استانداري رضايتمندي عمومي را مهمترين امر در جامعه دانست و خواستار حساسيت مديران شهرستاني براي توفيق در انجام وظايف شد .

گفني است در پايان اين جلسه هريك از فرمانداران نقطه نظرات خود را بيان داشتند و تصميماتي نيز اتخاذ گرديد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.